テレビ露出! AKB Group & Sakamichi Series ---

AKB48グループ、乃木坂46、欅坂46からなる坂道シリーズ、および卒業生のテレビ出演予定を掘り出したいと思います。

Takahashi Minami on TV.


November 10 (earth) 11:30~ NHKE TELE 1 Knock out Tokyo bullying "How to stop fire at LINE !?"

"Even if it is said" Air Yome "... a sequel to. Students who entered arbitration due to trouble of LINE are attacked in the opposite way and the flames further intensified. How to arbitrate well? Angkor in November 2017

LINE group talk of six junior high school men and six girls. A boy was attacked by two girls. Although one girl came in arbitration, it was judged to be the ally of that boy and the conversation was on fire. Moreover, even females who stopped fighting and intervened, immediately imminent "being an enemy or a friend" is the ending. How should we respond if it burns up? From the 3rd grade senior student, "opinion", "neglect" and "neglect" are also effective arbitration. Although it is said that there is also a backward hand called "individual chat" (personal chat) ...

#Takahashi Minami

11 월 10 일 (지구) 11시 30 분~ NHKE 텔레 1 도쿄 왕따를 내라 "LINE에서 염상! 어떻게 중지?"

""공기 며느리 "라고해도 ... '의 속편. LINE의 문제에서 중재에 들어간 학생이 반대로 공격을 받아 화염이 더욱 격화. 잘 중재하려면? 2017 년 11 월 시간을 앙코르

중학교 2 학년 남녀 6 명의 LINE 그룹 토크. 한 남자가 여자 두 명에서 공격되었다. 보다 못한 한 명의 여자가 중재에 들어했지만, 그 남자의 '아군'고 판단 된 대화는 화염. 또한 싸움은 그만 개입 한 여자조차 즉시 "아군인가"라고 재촉하는 시말. 화염하면 어떻게 대응할 것인가? 상급생 3 학년부터는 '방관'과 '무시' '방치'도 유효한 중재하다는 의견이. "개인 차 '(개인 채팅)이라는'무기도 있다는데 ...

#타카하시 미나미

11月10日(土) 11時30分~ NHKE TELE 1敲出東京欺凌“如何在LINE停火!?”

“即使它被稱為”Air Yome“......續集。因LINE故障而進入仲裁的學生遭到相反的攻擊,火焰進一步加劇。怎麼仲裁好?吳哥在2017年11月

LINE小組討論6年初中二年級學生。一名男孩遭到兩名女孩的襲擊。雖然有一個女孩參加了仲裁,但它被認為是那個男孩的盟友,而且談話起火了。此外,即使是停止戰鬥和乾預的女性,即刻即將成為“敵人或朋友”的女性也是結局。如果它燃燒起來我們應該如何回應?從三年級的高年級學生來看,“意見”,“忽視”和“忽視”也是有效的仲裁。雖然據說還有一個叫做“個人聊天”(個人聊天)的落後手......

#Minami Takahashi

11月10日(土) 11時30分~ NHKEテレ1東京いじめをノックアウト「LINEで炎上!どう止める?」

「“空気よめ”と言われても…」の続編。LINEのトラブルで仲裁に入った生徒が逆に攻撃を受け、炎上がさらに激化。うまく仲裁するには?2017年11月回をアンコール

中学2年男女6人のLINEグループトーク。一人の男子が女子二人から攻撃された。見かねて一人の女子が仲裁に入ったものの、その男子の「味方」と判断され会話は炎上。さらに、けんかはやめてと介入した女子すら、ただちに「敵か味方か」と迫られる始末。炎上したらどのように対応すべきか?上級生の3年生からは「傍観」や「無視」「放置」も有効な仲裁だという意見が。「個チャ」(個人チャット)という奥の手もあるというが…

#高橋みなみ